Saturday, September 13, 2014

Hari Raya 2014


Hai Assalamualaikum ;)

Setelah sekian lama aku menyepi daripada dunia blogger ini *konon* ehem. Taktahu nak cakap apa. Okay ehem. Okay macam ni. Ramaiiiiii post gambar raya dorang dengan family dorang untuk tahun 2014. Tapi aku takda pun post. Even post untuk Ramadhan sekali pun. Yaa. Ramadhan yang dirindui oleh semua Umat Islam didunia ini kan? Macam macam berlaku tatkala kita sedang berpuasa. Kita disini kemain gembira. Tapi ingatkah kita? Disana menderita akibat dibedil oleh Zionis?! Setiap hari tidur bergenangkan air mata. Setiap hari debu dan asap melindungi pandangan. Makanan sentiasa disekat. Ya Allah. Berat sungguh penderitaan ini Ya Allah. Sungguh aku cakap. Aku nak pergi sana. Nak merasa kesulitan yang dorang alami. Kalau boleh nak Mati Syahid dekat sana. Nak berjuang menentang kezaliman! 


Ehem. Back to the topic. Ehem. Okay macam ni. Cerita sebenarnya. Aku nak post gambar tapi tersentuh pula hati ni nak memperjuangkan dasar dasar perikemanusiaan hati ni.


Okay ini keluarga saya. Adik beradik tak ramai. 3 orang je. Dan aku anak last. Yang kedua yang tengah tu. Yang first yang sebelah kedua kiri kedua tu.

Okay nak cerita tu je. Okbai. xoxo

No comments:

Post a Comment