Sunday, July 31, 2011

Happy birthday !


HAPPY BELATED DAYY !

27 / 7 / 1997 ,  birthday akuu , waktu pekse lakk tuhh ! HAHA ! aku updatee lambat . HOHO ! sabauu jea lhahh hehh .
aku harap , aku cepad2 lhah matang ., memang aku dah matang unn  ta matang dari segi perangai hehekk . xcitedd doee mase hari jadi aku tuhh ! ==' mauunn tak nye . tengahtengah malam lagi si Akak Aminah nehh wish denn ^_^ bangge SHALL   , HAHA ! 

Pastuhh . pagipagi lagi . pukol 7 lebeyhh . sampai kt perkarangan sekolaa , *** (dah parking lhahh ) Arissa , Umairahh nehh datang kt kete ,. then wishhh aku . thenn teruss bagi aku HADIAHH ! iaituu BEBEHHH  woaa ! maluu siotttt . errrr .. ikmal nan fazilah plakk buat ta taw jea . haihhh ==' sabaa lagiii , aku tengok dorang mcm na ta na jea pdulikan akuu .. aku pandang dorang , then aku jelingjeling manjeee , HAHA ! togolakk dehh  godikkk .

abes tuhh . aku pegi dkat budakkgemokgedempol 2 orang tuhh . (ikmal n fazilah) , then , tengan gaye PRO aku tuhh aku kate " BEKUAK! BEKUAK! pastuh aku teross duduok tengahtengah antare diorang . HOHOOO , ! sukoo denn .,pedulikk lahh , ape aku kesahh . kawan akuu ., bukan kawan kau . * ade kene mengene ? HAHA 

aku pegi arh kt Kak Shatirah,Cik Faridah,Puan Dyra , meetmeet jea kodd . rindu sebab ta pat hadiahh  kehkehkehkeh kesahh pulakk aku . HOHOO ! 

PETANG

semua orang EMO ,. hisshh ==' cam babissss huhh baek ikmal , baek aku , baek umatumat ISLAm , sume emoo , HAMPEH tobotoo lahh . hari jadi den jugak korang na emoo kan ? tade hari laenn kehh ? adohaii . sabareeeee jooo ,. huhh = =' 

mase tuhh aku jumpee lah si nenekk tuoo tuh (fazilah) saje jea lepakk . lpaskan geramm . HOHOO .! si sape tahh tanye aku . yang ary nehh ari jadi aku kea .(ary tuh) fazilah ckp r a'ah , then si Linda , Jaabar , Miza , kate lah . hepy bezdayyy . !err (lupe cite sbenanye) HAHA ! cm tuh lah cito erhh ,, pegy kat ikmal , hurghh die badmood ,. akuuu jea yang salu dimarah ehhh , hoii ! den saba nehh . smpai buekk den nangehh lak ann ! huhh . 

balekk umahhh petangg pukol 4 sengahhh . errrrr ., sakedd perott HAHA ! takpeeeee ..tabahhkan diri kau hudaa ^_^ lalala . 

MALAM

mase tenga siapsiap dalam bilekk , mak panggil dan berkata "Abah blanjee anak terakhir die makann KFC ! " HOHO ! sukoo denn . ~~~~ time tenga na melangkahh keluar dari rumahh , mak panggil then tros bagi presentt ,. wuhuuuu  . gumbiraa tersangadsangaddd ! 

disebabkan aku nehh suke bergamba , aku pon tangkap lhah mase dlm kete ,, HOHO !

muke geram sebab tak sampai kt KFC TAMPIN lagihhhh 
hohoo ,

muke dua beradek yang comel ,. 

time da sampai kt KFC tuh . terlalulalu xcited *mcm ta pnah pegyy jea ! huhh !
layannnssss
*gamba curik
sesampai kt sanee , MALAM yea , bkn siangg btw nehh gamba CURIK dudee . HEHE ! 

Makanan nehh , spatotnye , aku sorang jea yang makn , orang laenn ta bole , !

nehh pulakkk fevveriotriotriot akuu doehh . haa . sape na blanjeee ,? cakapp !? HAHAHA . kalau beli Chezzy wegjes nehh . mesti aku punye HARUS ade duaaaaa ., HAHA anak abah yang last skali memang tamakkkkkkk . sampai akak n abang ponn jelesss . sian korangg btw  padan mukeee ! wakaka

haa ., ntahh pukol bape tahh akak aku dgan takk tebiatnye menyurohh aku bukakk hadiahh , ermm ,. aku dgan malas hatinyee bukak lahh . 

DENGDENGDENGGGGGG .,

nehh dehh , hadiah yang den dapekk . adohaii . sikedd joo . pape hal , aku bersyukurr .

p/s : terime kaseh kpade sapesape yg wish aku , sayang korang , sayang aku takk ? HAHA . ! iloflof u guyss !

No comments:

Post a Comment