Monday, October 28, 2013

Smiling ^^



Hai, Assalamuaaikum korang :) Hello for non-muslim. How yahhhh? Feeling well ah? Hehe. Ehem. Soo kalini nak cerita pasal senyum. Hihi. Tadi ada hari Anugerah dekat Uress. Bessttt ^^ Tapi en. Even dataran masih basah. Kami tetap diarahkan duduk. Perghh. Kematu ontot semmasing. Form 5 untung ah. Duduk tepi kelas -,- Yang kami ni? Sabar jelah heh. Tempat aku pun tak berapa nak safe. Haha. Basah pun basah lah. Actually bukan basah. Tapi lembap lembap lah, basah jugaklah kain --' Ohh lol ~

 Ehem. Tadi ada group ni. Form 5 lah. Duduk tepi kelas tu. Aku dari jauh dah tahu dah form 5 dok mana. Haha. Dah abaikan. And actually aku tahu. Dia tak duduk situ pun tadi. Sebab dari awal lagi aku dah nampak dah. Hihi ^^, Ruang gua  dari 90 darjah straight ja dekat kengkawan dia. So I know lah dia dekat bahagian mana :D All of sudden woo. Dah lah batuk tak henti henti. Memang gua menyampah sangat. Nak borak je batuk. Nak borak je batuk. Haih lahhhhhhhhhhhhh. Nyampah acik -,- Dan dan mata ni tak reti nak stay satu arah -,- Paghah paghah. Haha. Sengal wehh. And from there lah I saw ketawa pertama dia. Senyuman pertama dia. Rasa macam DupdapDupDap. Hahha. *Kaytipuuu :P

 Actually senyuman kedua kot. Haha. Dah abaikan. Haha. Asyik bona pandang sampai tak sodar kawan tengah cakap xD Wuhai. Aku dah macam SS doeh. Ehem. Agaknya? Hishhhh. Aku ni selalu je perasan en? What ever it is. Thankyou for the smile :') I'll pay you back dengan senyuman seindah yang mungkin. InsyaAllah. Tu punnn kalau berkesempatan. Lagipun kau bukannya pandang dekat aku punn :'D Kehkehkeh xD Okay ta ta ^^
Assalamualaikum bloggerianssss :')



No comments:

Post a Comment