Wednesday, October 24, 2012

Safee Sali Datang Rembau :3

Hai ! Assalamualaikum babieysss xD
Haa . Aku nak cerita jugak haa . Haritu Safee ada datang Rembau . So , Jealous takk ? haha . 
Okay . Macam macam berlaku kat sana . Aku dengan Kumpulan Aida termasuk aku . Gaduh pasal Safee xD As usually . Perempuankan ? hehe . Dia laki aku lah , suami aku lah , Bekas janda lah . apa lah -.- Tension je :D
Nih Muka mukanyaaaa !


ILOVEYOU AIDA SAFURA :*


Also You Both . Aida Abaikan ------ xD


Nisa also . Cute pendek little girl xD


See ! She's prettier than me :3 Goshhhhh ! Alhamdulillah (Y)

Dorang memang terbaik tambah2 pulak ada ehem ehem kacak xD Haha . Untung ahh semua nak date je kan ? Untung sangat . Sampai aku pun jealous -______- Sedih .. Haha . Abang aku ada jugak . Tapi budak2 futsal -_- sebok je . sekolah dia tak menang pun . HAHAHAHAHA *Upss ! xD Sekolah aku pun sama -.- Hehe . Papepunn dorang memang terbaik wokk ! 
Haa Haa ! Kita ada satu gambar nih tau . Si Panda yang tangkap . hihi <3


Sumpah aku rindu gilaa nak pengsan dekat dia xD *KTipuuu hehe . Kacak kan ? Wuhuuu xD jealous tak ? jealous tak ? muehehe . Eh ? Gilaa Pendek aku -.- Hmph -'- Eh , Kaki aku ? Rapatnyaaa ! :O OuhGoshhh ! *MukaSuspens* Hihi :* Eceh , orang tuh pun sama tau ! Eda kan kann . Sebok nak tangkap gambar dengan abang purple tuh . Ect , Kebetulan pulak sama sama PURPLE kan and then sama sama pegeng air pulak tuh . Wuhuuuuuu ! Memang ngam lah xD Wuhuuu <3


Abang aku yang pakai baju Biru tuh <3 Sakai je -.- Benci kau benci kau ! xD Haha . Nampak sweetkan dorang berdua ? K jealousssssss -___________________-' Gambar aku taknak diUpload eh . Memang lah kan . Aku touching dengan korang sorang sorang ! Hah ! Ambek kau xD


Till Here . Assalamualaikum . Karang aku cerita sampai malam pun takhabes xD 
Much Love for you Guys <3


No comments:

Post a Comment