Tuesday, October 29, 2013

BODYGUARD !


Assalamualaikum! Haiii. Hihi ^^ Hi for non-muslim. Soo. Sihatt? Ehem. I got my own bodyguard ~ Wuuuu. Mohon Kejealousan 'Youuuu' . Hihi ^^ Hari 29-10-2013 Hari Selasa. Hehe. Hari yang sangat sangat best sebab dapat keluar dengan Abang and Abang Najib. Gila gila si Abang Najib ni. Tapi superb best. Sebab dia driver ^^ Driver yang tak reti nak brek awal awal kalau kereta semua berhenti -,- Senak wei perut aku menahan brek dia --' Dah lah aku duduk belakang. Pakai tali pinggang yang tengah tu. Dah lah tali pinggang tu jenis tali kat perut je. Haih. Setiap kali brek, aku mesti berbunyik --' Takpun terjerit -...- Abang dengan Abang Najib bukan nak perlahankan kereta. Sajooo joo bawak kereta centu. Nak nak diorang gelakkan aku. Memang greatttt ~ Dekat Jusco macam macam aku main, Main bola keranjang dekat tempat games tu. Haha. Yang pasti aku pemenang! Yess. Aku kalahkan Abang Najib xD Wuhuuuuuuuu! ! 1 lebih tak salah. Yang pasti dia bawah aku ~ Bahagianya hidup dapat kalahkan orang atasan ~ 
Hehe. Sangat Bahagia raso eh. Haha. 
Dari Jusco ke Term ke Pedas Pinggiran ke Kampung ke Rumah. Penat woi. Hahaha. lol jeee. Yang paling tak boleh blaa. Setiap kali jiran kereta sebelah ada awek. Dua dua orang ni tak habis habis menjerit. Kahkahkah xD Jerit ceni 
Abang - Woiiiiiiiii! *TutupTingkap*
Abang Najib - Woi pandang ah woi. Pandang ah!
Abang - *Joget joget*
Abang Najib - *Goyang goyang kepala*
Aku - *gelak gelak dan gelak tak sudah sudah*
Last last awek tu pandang
Abang + Abang Najib - Wei wei. Dia pandang ah *Pandang Depan* *Senyap*
Aku - Bapak bengong gilaa perangaiiiiii! HAHAHAHAHAHAHA *Non-stop Laughing*
*EvilLaugh* 
Pengajaran daripada sini ialah. Mohon hormati jiran sebelah okay. Hahaha. Sumpah sengal. Dah lah mana mana je dorang jaga aku. Even ada mamat bangla manatah pepandang -.- Aku pulak yang terlebih takut. Sampai tergigil gigil dibuat ehh. Adudududuh. Last pergi term ah. Taktahan aku. Semmasing lutut lemah. Kihkih. Dan dan aku ambil kesempatan dengan menumpang tangan dekat belakang beg abang. Tau tau je dah berat ~ Aku peduli apaaaaaaa :D Yang penting aku bahagia. Hahaha. Okay aku penat. Cerita ni sebenarnya tak full pun. Banyak cut cut. Sebab aku ni pelupa orang eh. Even dah lalui. Tetap lupa -,- Paghah kottttttt. Okaylah. Kepala lutut aku still can't berfungsi lagi. Sitting like a bos. Kahkahkah. Sorry Mom! Tak sengaja. Ni semua gara gara Abang dengan Abang Najib. Hahaha. 
Btw, Ni jaa yang mampu dibeli. Tu pun pakai Vaucer RM 250 Abang. Yang seratus tu macam apetah -,- Tak memasal kena burn -,- Memasing sakit hati --' 
Haha.


 Okay Ta ta. Assalamualaikum Bloggerianssssssss :*



No comments:

Post a Comment