Tuesday, May 29, 2012

Homestay Dua Tingkat .

Hai Dearest :)
Act , aku bored gila harini weh . Taktahu kenapa . Hm . Si Reza pun dah lain sikit . Aku pun takpaham dengan dia tuh . Eh ? Ape aku merapu neh --' HAHA !

Backtothestory : Tahu tak ? Homestay yang aku duduk haritu . Sumpah BerHANTU . Okay Damn ! Seram gila weh . Baru sehari duduk , Dah macam macam berlaku . MasyaAllah ! Hm . Sangat takut :3 ade waktu petang tuh . Aku neh kan agak gila lensa . main lah tangkap2 gambar then , Ada satu gambar neh ,. Bila aku teliti gila gila . Nampak sangat berlainan dengan shape badan aku nd colour baju aku . Nak tengok ? 
HERE .

Masih tak jugak ? K aku Zoom ~


Nampak kan makhluk berdiri ? K aku dah seramm sejuk dah . Die berdiri kat tempat aku . tempat yang aku tangkap gambar adik2 sedara aku . Meh aku bagitau sikit . Tu bukan aku ! Aku pakai baju serba Pink ! Bukan PUTIH ! Kalau tak caye enn . Meh aku tunjukkan lagi satu gambar . Bukti aku pakai wane pink .
HERE .


Nampak ? Warna dia agak kabur . Coz air dia Kotor ~ nampak sikit pun jadi lah . Semua orang taknampak bila aku tunjuk gambar neh . Why ? Why ? Whyyyyyyyyyyy ?! Sakit hati oo . Yang nampaknye , Just Makrin :3 Makcik Sayangg <3 Hm . Anyway !
Lepas jea pukul 12 Malam . Memang awesome sangat-2 . Si bakal Pengantin dengan makcik2 aku semuanya takboleh tidur , Sebab kena ganggu . Memang taklah kan ? anak anak buah aku , Daripada tak pernah2 time tidur mengigau , tibe2 malam tuh dorang kena . Aumm ~ dengan meraung bagai lah , dengan mengigau bagai lah . Err -'- . Tuu takde lah kepoh sangatkan . Yang Takut sangat tuh after 1 am . satu rumah dengar bunyi orang pinggan pecah , padahal bila check2 . Takde langsung pinggannya --' Kay , Kepala lutut dah menggigil :3 then dengar pulak bunyi tingkap kena gegar . Siapa pulak taktakutkan ? Kalau aku tidur bawah masa tuh . Hm . memanglah --. Macam macam ! Sumpah seram . Yang pasti Rumah tuh BerGhost :D 

Kbyea , Assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment