Tuesday, March 13, 2012

Just a few day's


Sayang . Kenapa terlalu awal kau pergi ? :'( Kau tahu tak ? Satu keluarga takboleh terima kenyataan yang kau dah pergi dik . Dik . We still need u . We love u . Ya Allah dik . Seriously aku takboleh terima semua neh . Setiap hari aku menangis . Kecik ! Balik lah balik sayangg , Please please . Astarghfirullah halazim ! Ape aku mengarut nehh ! Ya Allah ... Maafkanlah akuu Ya Allah .. :'(

- Sayang , Aku perlukan kau -


- See ! adik adik kau masih jugak perlukan kau . Sampai hati kau , Walaupun kau jantan . Oren tetap nak 'nyotnyot' perut kau . Ya Allah ! Tabahkan lah hati ku ini -


- Kau memang suka duduk atas neh nd sangat suka duduk cenggini . Suka manje2 dengan family . Suka mengacau kitorang makan . Suka kacau aku tidur . Suka tampar hidung aku time aku tengah letakkan muka aku kat perut kau . Suka gigit seluar aku time aku nak berjalan , selagi aku tak benti selagi tuh laa kau tak lepaskan . Baguskan kau sayang ? 

 

- Adik ! aku nak gendong kau . Aku nak bagi kau minum susu dalam botol tu lagi . Alahaii ~~ Dikk . 

Take a note : Sayangg. You are very precious to us. We're was happy because we can see u growing infront us . I can treat you like my brother, could love you every time. For me , All about u is award for me and we are lucky to get you dear. . Thank you for life. And thank you for making us proud to have you. We always love u :'* Were never forget you sayang . 

No comments:

Post a Comment