Wednesday, November 16, 2011

K A W A N K A W A N S A Y A



Si Minah kebrekk whoot-2 ! <3 . Budak neh lawa kann kann ? muka dia macam orang Cina kan kan ? Haha . *Padan muka kau wehh kene kutuk dengan akuu . -.- hee . . Dia sekolah URESS . Dia jiran aku merangkap Kawan baik aku . tehee . Dia yang paksa-2 aku Update neh . haih .lomah jantung akuuu .main paksa-2 pulakk . takpee aku memey nak citer pun tentang kau haa . den tahu kau gerentii suko punyooo :') hehe . Dia cantik , Dia hot *hotlahsangat :P, Dia ramai peminatt , wuhuuu ! untung lah ! Dia suka makan ape yang aku masak . S E D A P lha dikata kann . wiwit , kembang siott ! Tadi dia kate nak makan Chicken Chop . grrr' sesuka hatii kauu jea kan . sepak kau kang ! lek ar duluu . Papa belum rasa lagi ak punye Lempeng Cheese tuh doeh . Tuptap-2 nak buat laen . haihh . Menchicken betol ! . Weh ! nak tahu sesuatu tak ? Minah neh kan . takut naik motorrr ! Vroom2 ~ ! Tehee . ade satu hari tu . aku pinjam motor si Kafarul Naim . Nak pergi kedai kononnya lah kan . :') Aku malas lah pergi sorang-2 . sebab ape ?. takutlah dikatakan :P . Kena pujuk si minah neh sampai 15 min 20 saat *gebang jea semata-2 nak suruh temankan pergi kedai . cett ! -.- penakut giler nak mampusss ! Naek belakang aku pun terketar-2 . neh kan pulak masa bawak . siap kata 'Weiiiii ! jangan bawak laju2 lah !' padahal tak laju pun . 60 jea laju nye kot ! *laju tak ? hehee . dah beli sume-2 tuh . kitorang blaaa . sampai jea rumah . Fazilah memekak bagai nak rak ! tet ! penakut cakap lah Penakut :P . hihieww . Dah lah . Membazir Peluh akuu jea taip pasal kau . hee . weh babee.  Aku sayang kauu lah gilee ! 



Si Budak bajet cute :') *memey punn . tehee . Dia sekolah dato' LELA MAHARAJA  Dia nehh mereng doe . Suke buat aku sakit hatii , grr' sabaa jolahh . Dia stay sebelah rumah aku . Dia ada abang . Kacak ? Takde lah kacak mane punn . Papa lagi kacakk :P Dia paling rapat dengan si Minah kebrek kat atas neh doeh ! Boleh dikatakan aku jeles lah jugak dengan hubungan diorangg nehh >.< Kejap2 Aidil tampa Fazilah . kejap2 main tarik2 hidung . -.- kejap2 main tarik kaki . haih . maun penyepak aku naek kat muka diorang neh doe . hihiew . Tapi kan . Aidil kan . dia kan poyooooooo ~~ ! . Aku selalu tumbuk , tampar sepak dia . *ganaskan  ? -.- Alaa . sepak-2 manja jea kot . hihii .  Dah . aku tade idea nak citer pasal kau . :P aku sayang kau lah !



Si Bajet Hensem :') Dia sekolah Dato' LELA MAHARAJA . Dia sekarang dah berubah . Cepat sombong . :P *kiding . Tapi kau Bajet lah Kawan . tehee . aku berterus terang . tak baik kalau cakap belakang-2 kan ? :) Weh weh . aku jeles doeh dengan Fazilah dengan Aidil . err . Takpe-2 nanti kita lawan diorang pulak kan ? tapikan . aku taknak dengan kau . aku nak dengan papa Tersayangg <3 hihii . yang penting kan . Kau sporting , mudah mesra dengan kitorang . Mudah bagi aku pinjam motor kau sebab nak pergi jalan-2 , mudah kene Lempang dengan aku , mudah kene asap exsoz sebab aku . :3 . Makasihh kawan :) sayang kauu ! 

Gambar-2 yang dekat atas neh . kitorang rapat dari kecik :3 . Kan sayang-2 ? tehee . malu jea . *dah terbiasa dengan panggilan tuu . hihiieww . Ade sorang kawan baruu . tapi dia akan pindah . err . -.- #Afyzle * saya sayang dia <3. kau jangan pindah boleh ? nanti aku rindu kau . nanti aku tak boleh tengok kau . sebab . bulan nehh aku dah tak duduk dekat taman neh sampai bulan 12 nanti . Kalau kau pindah . aku pun pindah jugak . Aku tak sanggup tengok kau pindah . :'( Kau pindah kat belakang kan ? hee . takpe . aku pulak pindah Pahang >.< Ada masa kita jumpa okay ? :') Tu pun kot ada masa . kalau kakak #Nurul Shazreen *sayang dia lebih* bace neh . mesti happy . sebab nanti dia takde ganggu bila dia onl :') btw . Semua yang diTAg . S A Y A S A Y A N G A W A K L A H !


No comments:

Post a Comment